joi, 12 august 2010

Si imi este dor...


Scriam titlul acestui post si mi-am amintit de ce zicea fosta mea profesoara de romana candva..
Cuvintul acesta ,,dor'' care este folosit peste tot oricand si in orice situatie fie ea de cateva secunde sau de o perioada lunga de timp.Spunea ca acest sentiment de dor se gaseste doar la noi in Romania.Cand ne-a spus aceasta noi toti ne-am imbulzit sa o contrazicem ,ii spuneam ca in toate limbile exista acest cuvant dar ea ne-a spus ca doar la noi exista dorul de familie ,dorul de prietenii,dorul de casa...
Acum as putea si sa spun de ce am ales sa dezbat acest subiect,as putea si eu spune ca-mi este dor.Si intr-adevar imi este,imi este dor de munte,de generala,de miros de iarba pe care tocmai a plouat ,de hachi,chiar si de unele persoane care nu le cunosc,care le stiu doar muzica dar eu ma atasez prea repede de lucruri si cand dispar dorul imediat apare.
Am sa invat sa nu-mi mai fie dor,pentru ca sa-l pot folosi cand o sa am mare nevoie de el..
Pana atunci va pun noul meu video de pe youtube.
Preview luat de pe site-ul oficial An Cafe,concertul Budokan care are un titlu lung si nu l-am retinut:))

Si preview-ul de la Kagrra -Shiroi Uso care e pure love:x

Azi e si o zi speciala pentru mine:D..
Bye bye

Un comentariu: