marți, 3 august 2010

It's Summer so..Holidays!!

Hey!!!Cum toata ziua am hoinarit pe blog m-am gandit si sa mai postez ceva... Pana astazi am fost plecata in excursie in Brasov,a fost o excursie cu familia dar tot a fost dragut.. Brasov-ul este un oras foarte interesant,dar sa recunosc cel mai mult mi-a placut castelul Bran.
Un castel cu multa istorie in spate pot sa spun ca cele 2 ore in care am hoinarit si am citit si am fotografiat tot de pe peretii nu mi-au ajuns sa-l descopar in totalitate.Am vazut multa lume straina prin castel foarte multi turisti.Cred ca ei se asteaptau sa-l vada pe Dracula :)):)):)) Din pacate Dracula nu era acolo,oricum Bram Stocker a facut si el un lucru inteligent toata viata lui.A adus turisti in Romania:)).Oricum sugerez sa cititi cartea e foarte interesanta.Si pe Predeal a fost destul de dragut.Muntii sunt viata mea:)).Cum erau si nori a fost foarte interesant sa-i vad asa de aproape.Desi toata aceasta excursie a durat doar 4 zile mie mi s-au parut o luna chiar. Oricum mi-a placut Brasov-ul si sper sa-l mai vizitez..

Un comentariu: