vineri, 6 august 2010

Despre prietenie:d

Astazi m-a apucat sa caut ce inseamna prietenie.Ma gandeam cum se poate lega intre oamenii inca din copilarie o relatie de prietenie.Ce ne leaga uni de alti.
Am cautat pe net normal suntem in secolul 21 si peste tot am gasit tot felul de citate elaborate care m-am chinuit si le-am citit de vro 20 de ori si tot n-am inteles nimic.
Prietenia asa cum ne da dex-ul inseamna..
PRIETENÍE, prietenii, s. f. Sentiment de simpatie, de stimă, de respect, de atașament reciproc care leagă două persoane; legătură care se stabilește între persoane, pe baza acestor sentimente; amiciție, prieteșug. ♦ Atitudine plină de bunăvoință, prietenoasă față de cineva. ♦ Legătură între grupuri sociale, între popoare, între țări bazată pe aspirații, năzuințe, interese comune
Prietenie in citate“Prietenia nu e nimic altceva decât înţelegerea deplină, unită cu bunăvoinţă şi iubire, în toate lucrurile divine şi omeneşti; poate că, înafară de înţelepciune, zeii nemuritori n-au dat omului nimic mai bun.”Prietenie in viziunea mea
Prietenia este atunci cand o persoana (nu conteaza sex-ul nu conteaza varsta nu conteaza conditia sociala nu conteaza pasiunile ) te intelege ,te ajuta si te iubeste asa cum esti.Pe scurt prietenia nu trebuie inteleasa sau explicata ea trebuie simtita si pusa in practica:D
Thanks my friends:D

2 comentarii:

  1. Cred ca cea mai buna definitie este cea data de tine..;)restu sunt texte prea complicate pentru un lucru atat de simplu si complicat cum este prietenia uneori...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt si eu de acord cu tine Rada! Oricum "prietenia" nu poate fi explicata! Si nu doar prietenia nu poate fi explicata si inteleasa, deoarece mai sunt si altele...si prietenia e una dintre ele pe care nu o poti explica, intelege sau o da imprumut! Oricum ne pierdem viata cautand fel si fel de raspunsuri la intrebarile noastre! Si se risipesc orele in zadar, oricum viata e prea scurta ca sa o poti savura din plin! Si daca ai trai 100 de ani, nu ai putea sa savurezi din plin viata! Parerea mea! Apropo sunt Nana de pe forum!

    RăspundețiȘtergere