marți, 14 septembrie 2010

Happy Birthday Miyavi!!!!



Cred ca toata lumea se intreaba..Cine e Miyavi?De ce faci atata chestie cu el? si multe alte intrebari....
Raspunsul si-l gasesc aici..Miyavi este un cantaret din Japonia,cu un stil de muzica propriu care reuseste prin toata ingeniozitatea lui sa surprinda pe toata lumea nu ma refer la un mod vulgar cum face Lady Gaga prin ceva unic, magic..
Pentru mine totul a inceput,prin niste video-uri trimise de Nori prin care arata ca-i place un anume cantaret.La inceput mi s-a parut total deplasat dar ascultand de vreo 2-3 ori si cautand de curiozitate ce inseamna versurile m-am indragostit total si de muzica dar si de fizic..
Imediat a urmat ziua lui care am sarbatorito prin strigate care speram sa le duc vantul pana in Japonia..
Anul urmator l-am sarbatorit prin multe proiecte si bineinteles nelipsitul tort facut de mine pentru scumpul meu Miyavi..
Cea de-a 29 aniversare o sarbatoresc azi,o sarbatorim deoarece prin Miyavi am reusit sa-mi fac multi prietenii din toate colturile lumii am reusit sa cunosc multe culturi noi..
Draga Miyavi iti urez sa ramai asa cum esti,sa fi un tata bun si un sot iubitor,sa nu te doara degetele si bineinteles te astept in Romania..
Nu uita ca fanii te iubesc si iti multumesc pentru muzica ta,pentru mesaje tale frumoase pentru pozele in care zambeste pentru ca si ele reusesc sa aduca un zambet..
Otanjoubi Omedeto Gozaimasu~!!Aishiteru!!!

P.S:Cei care aveti twitter nu uitati sa puneti #HappyBdayMyv sa reusim sa facem un TT..
Multumesc anticipat!!!Peace!

Un comentariu: