luni, 20 septembrie 2010

Eu am Regrete!


Nu mi-am mai asternut demult gandurile pe aceast blog plictisit...
Si am avut atat de multe sa-ti spun,atatea ganduri nerostite,atatea Regrete......
Toata lumea nu regreta nimic,eu regret ca nu fac mereu ceea ce trebuie ,ca ma invart in jurul cozii,ca nu-mi duc la capat promisiunele,ca nu indeplinesc nimic din ce zic..
Doar promit atat..
Regret ca mereu am luat decizile in graba,ca nu m-am gandit cat de mult o sa ma afecteze,ca nu m-am gandit totusi si la viitor,ca am trait prezentul cu atata intensitate ca nu am realizat cat de mult rau imi fac.
Dar nu mai vreau regrete,vreau sa merg inainte sa trec peste tot si peste toate,am reflectat mult in ultimele zile si stiu ca tot nu pot sa-mi indrept greselile din trecut,nu pot sa fac totul asa cum era.Dar totusi vreau sa incerc.Nu vreau doar sa ma gandesc ,vreau sa lupt pentru ceea ce vreau,vreau sa iubesc,vreau sa fac tot ce-mi vine in cap si in primul rand sa am grija la tot ce fac si tot ce zic..
Pentru ca nu sunt singura care sunt afectata mai sunt si toti cei care ma inconjoara care nu merita din toate prostiile mele sa se simta rau...
Ce siropos....

Un comentariu:

  1. Wow...nu am cuvinte!
    Toti suntem oameni, toti avem regrete si din nou si din nou toti gresim! De exemplu eu niciodata nu invat din greseli, fac acelasi lucru de mii de ori, dar degeaba oricum sunt constienta de ceea ce fac si ceea ce zic, dar noh, asta e stilul meu! Niciodata nu invat din greseli!
    Si sa sti ca trebuie sa traiesc pentru prezent nu pentru viitor! Ca poate maine nu o sa mai fii! Sapoi cand te gandesti ca toata viata te-ai gandit doar la viitor si nu ai "savurat" prezenu...
    "Traieste pentru azi, ca maine va fi prea tarziu"
    Si nu mi se pare siropos, dar daca tu zici...in fine!

    RăspundețiȘtergere